Συχνές Ερωτήσεις – FAQ

Πώς γίνεται η παραλαβή των ταξιδιωτικών εγγράφων μου;

Εφόσον έχετε προχωρήσει στην κράτηση σας, τότε αυτόματα η aerotickets με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε επιβεβαιώνει όσα έχετε ζητήσει.

Στην συνέχεια ερχόμαστε σε επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά) για την οριστική επιβεβαίωση καθώς και για την έκδοση του εισιτηρίου.Η παράδοση των εισιτηρίων εντός ορίων των Αθηνών, γίνεται αυθημερόν χωρίς κόστος με Courier της εταιρείας μας και εκτός ορίων των Αθηνών εντός 2 ημερών με κόστος επιβάρυνσης 10 ευρώ.

Για παράδοση εισιτηρίων εκτός Ελλάδος γίνεται εντός 3 ημερών, με κόστος παράδοσης 30 ευρώ ανά αποστολή.

Πώς γίνεται η πληρωμή;

. Μέσω πιστωτικής κάρτας (Visa, Mastercard, American express, Euroline,Maestro)

. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας μας.

Πόσο βραχυπρόθεσμα μπορώ να κάνω κράτηση;

Σε πολλές περιπτώσεις είναι δυνατή η κράτηση μέχρι και 2 ώρες πριν την αναχώρηση. Στην περίπτωση αυτή απευθυνθείτε στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας: Τηλ. 210 9029358 Online μπορείτε να κάνετε κρατήσεις έως και 2 ημέρες πριν την αναχώρηση.

Μπορώ να κάνω κράτηση από το εξωτερικό;

Η εταιρία μας μέσω της on-line μηχανής αναζήτησης σας δίνει την δυνατότητα να κάνετε κρατήσεις από οποιοδήποτε σημείο του κόσμου και σε οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμείτε.Για την αποστολή των εισιτηρίων θα βρείτε στην αντίστοιχη σελίδα για τις αποστολές και τις κρατήσεις.

 

Πώς μπορώ να γνωρίζω ότι η κράτησή μου έχει επιβεβαιωθεί;

Μετά την ολοκλήρωση της κράτησής σας μέσω του Internet θα λάβετε ένα e-mail με την κατάσταση της εντολής κράτησης. Σε περίπτωση που έχετε απορίες, μπορείτε να απευθύνεστε στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο 210 9029358

Τι είναι τα E-Tickets, και για ποιους λόγους να τα χρησιμοποιώ;

Το E-Ticket είναι το ακρωνύμιο του Electronic-Ticket και αφορά τη διαδικασία της ηλεκτρονικής έκδοσης εισιτηρίων. Ηλεκτρονικά εισιτήρια προσφέρονται εν τω μεταξύ από ολες τις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες. Τα τυπωμένα εισιτήρια είναι πλέον παρελθόν. Το αποδεικτικό για την αγορά του εισιτηρίου είναι αποθηκευμένο στο υπολογιστικό σύστημα της αεροπορικής εταιρείας.

Aγοράζοντας E-Tickets από την αerotickets.gr, λαμβάνετε το αποδεικτικό της αγοράς σας μέσω e-mail.

Από ποιες αεροπορικές εταιρείες μπορώ να αγοράζω E-Tickets;

Ηλεκτρονικά εισιτήρια, ή E-Tickets, προσφέρονται από όλεs τις αεροπορικές εταιρείες. Παρακαλούμε λάβετε υπόψη σας ότι ενδεχομένως να μην διατίθενται E-Tickets για όλες τις προσφερόμενες πτήσεις.

Πώς ταξιδεύω με το E-Ticket;

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο αντικαθιστά το χάρτινο και η κράτηση θέσης βρίσκεται στο σύστημα της αεροπορικήςεταιρείας. Κατά την προσέλευσή σας στο check-in της αεροπορικής εταιρείας επιδεικνύεται το διαβατήριο ή την ταυτότητά σας και εκεί σας εκδίδουν το boarding passγια την είσοδό σας στο αεροπλάνο. Το ίδιο συμβαίνει και κατά την επιστροφή σας στο αντίστοιχο αεροδρόμιο.Και στις δύο περιπτώσεις, σας συνιστούμε να έχετε εκτυπώσει και να έχετε μαζί σας την επιβεβαιωση της κράτησης την οποία σας στείλαμε μέσω e-mail.

Πώς επικυρώνεται η κράτηση και η θέση μου;

Το e-mail που θα λάβετε κατά την αγορά του E-Ticket σας περιλαμβάνει τον αριθμό επιβεβαίωσης της αγοράς σας. Αυτός ο αριθμός επιβεβαίωσης είναι καταχωρημένος τόσο στην αerotickets.gr οσο και στην αεροπορική εταιρεία. Λαμβάνοντας τον αριθμό επιβεβαίωσης, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι η κράτησή σας έχει επικυρωθεί.

Προκειμένου να εξασφαλίσετε τη θέση σας, θα πρέπει να βρίσκεστε στο αεροδρόμιο σε πτήσεις εσωτερικού τουλάχιστον μία ώρα πριν, σε ευρωπαϊκές πτήσεις τουλάχιστον 90 λεπτά πριν, και σε διεθνείς πτήσεις τουλάχιστον δύο ώρες πριν την αναχώρηση, και να κάνετε αμέσως check-in. Είναι πάντα καλό να κάνετε νωρίς check-in

Τι πρέπει να κάνω αν απαιτείται ένα τυπωμένο απόκομμα;

Ως αποδεικτικό για την κράτηση συνήθως επαρκεί μια εκτύπωση της επιβεβαίωσης της κράτησής σας. Το τυπωμένο αποδεικτικό (passenger receipt) μπορείτε να το ζητήσετε και κατά τη διάρκεια του check-in.

Σε περίπτωση πτήσης με αλλαγή αεροπλάνου ή σε περίπτωση καθυστέρησης μιας πτήσης, σε διεθνή ταξίδια ενδεχομένως να σας ζητηθεί ένα τυπωμένο αποδεικτικό. Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες δέχονται την εκτύπωση της επιβεβαίωσης κράτησης, όπως π.χ. της επιβεβαίωσης κράτησης που αποστέλλεται από την αεrotickets.gr Ενημερωθείτε πριν την αναχώρηση από την αεροπορική σας εταιρεία σχετικά με το τι ακριβώς ισχύει.

Ορισμένοι εργοδότες ενδεχομένως να ζητήσουν τυπωμένα αποδεικτικά για την καταχώρηση δαπανών ταξιδίων. Για ορισμένες επιχειρήσεις επαρκεί η εκτυπωμένη επιβεβαίωση της κράτησης. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από την εταιρεία σας σχετικά με τα έγγραφα που γίνονται δεκτά.

Πώς μπορώ να αλλάξω την κράτησή μου;

Αν θέλετε να αλλάξετε μια πτήση, επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό. Αν και τι μπορείτε να αλλάξετε καθώς και οι πρόσθετες χρεώσεις εξαρτώνται από το είδος του εισιτηρίου σας. Σε αυτές τις περιπτώσεις απευθυνθείτε στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο τηλ.210 9029358 ή στείλτε μας e-mail στη διεύθυνση aerotickets@aerotickets.gr

Πώς μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;

Αν πρέπει να ακυρώσετε μια κράτηση, επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό. Η aerotickets.gr εκδίδει διάφορα εισιτήρια, για τα οποία ισχύουν οι όροι της εκάστοτε αεροπορικής εταιρείας. Σε ορισμένες περιπτώσεις είναι δυνατή η ολική η μερική επιστροφή για ένα εισιτήριο που δεν έχει χρησιμοποιηθεί, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν εγγυήσεις γι αυτό. Σε αυτές τις περιπτώσεις απευθυνθείτε στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο τηλ. 210 9029358 ή στείλτε μας e-mail στη διεύθυνση aerotickets@aerotickets.gr